Status Pindaan I Sinar

Incredible Status Pindaan I Sinar Ideas. Cara buat semakan status pindaan i sinar kwsp. Permohonan baharu ini akan diproses dalam tempoh l ima (5) hari bekerja dan selepas tempoh ini, ahli boleh untuk menyemak status permohonan dan tarikh bayaran.

iSinar KWSP Semakan Status Pindaan iSinar KWSP Bermula 18 Mac 2021
iSinar KWSP Semakan Status Pindaan iSinar KWSP Bermula 18 Mac 2021 from www.mingguankerja.my

Untuk membuat semakan status, sila rujuk langkah berikut: Adalah milik pemohon dan masih aktif bukan akaun bank bersama (joint account) bukan akaun bank atas nama syarikat cara semakan status pindaan pengeluaran i. Layari laman web isinar.kwsp.gov.my klik menu.

Layari Laman Web Isinar.kwsp.gov.my Klik Menu.


Cara buat semakan status pindaan i sinar kwsp. Sila layari laman web rasmi kwsp di sini:. Permohonan baharu ini akan diproses dalam tempoh l ima (5) hari bekerja dan selepas tempoh ini, ahli boleh untuk menyemak status permohonan dan tarikh bayaran.

Untuk Membuat Semakan Status, Sila Rujuk Langkah Berikut:


Skrol ke bahagian bawah dan tekan butang semak status. Tekan butang pindaan pengeluaran ; Cara semakan status isinar melalui portal isinar.kwsp.gov.my.

Masukkan Nombor Mykad / Mypr;


Semakan status isinar boleh dibuat. Untuk membuat pindaan, anda boleh terus ke portal rasmi isinar di isinar.kwsp.gov.my dan klik pada ‘ pindaan pengeluaran ‘. Status akan dipaparkan selepas 5 hari.

Tick Kotak Saya Bukan Robot;


Adalah milik pemohon dan masih aktif bukan akaun bank bersama (joint account) bukan akaun bank atas nama syarikat cara semakan status pindaan pengeluaran i. Isu pending ini telah merun.

Belum ada Komentar untuk "Status Pindaan I Sinar"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel